martes, 9 de marzo de 2010

UN RECORDATORI DEL QUE HE ESCRIT AQUI FINS ARA


També farè un impas en els ordres cronológics (o aixi penso que ho son) i recordaré als nous visitants que aquest bloc és un recull de vivéncies en la meva etapa esportiva. A la fi serà un tomb per 32 anys per el món de l'esport, des de allà pel 1958, en que ja disposso de una fitxa federada, fins 1992 que decideixo dir "prou" en aquesta "primera estapa dins de l'esport" (no sabem hores d'ara que ens te reservat la divina providència).
Dir que en entrades anteriors, he parlat de la meva estada al SPR. Malgrat amb tota aquella colla d'amics, com en Josep Pera o els germans Margall, o la familia Aldea. Tambè he fet menció del meu pas per Sta. Cruz de Tenerife vestint els colors de la CB. DISA, amb una gent d'alló més recordada. Els V. Rojas (a.c.s), Pinto (a.c.s), Foronda (a.c.s)... Puertas...
I fa uns capítols, estic recordant la meva estada amb la gent de Pineda (mare de Dèu... i quina extraordinària gent, si senyor!!)... Nando Heras (a.c.s), Josep Fusté.. Maset ..Josep Mª Juli (a.c.s). Encara hem queden uns quants capitols a dir dels de la UDR.
Més tard aniré cap als de La Llopa (el CB. Calella).. despres amb el CB Lloret ... veterans de Malgrat... equip femeni de Malgrat.... escola Vedruna..... veurem que més trobaré.
Tot amb el desitg de deixar constància de noms, fets, jugadors ... en definitiva, les meves vivencies. Espero i desitjo que sapigueu, amics visitants d'aquest blog, disculpar les marres i errors que involuntariament faci o hagi fet, tot està dintre de la més bona voluntad.
Tornem-hi!!!

No hay comentarios: