domingo, 12 de octubre de 2008

11-10-08 Diari Maresme lliura els premis als guanyadors del I Premi Blocs del Maresme


Caram!!
Qui m'ho anava a dir!!
L'any passat quant vaig possar fil a l'agulla intentant "montar" un bloc dintre de les poques probabilitats informàtiques meves, en el que pugués deixar constància de les meves vivéncies esportives al llarg de 32 anys, ni de casualitat podía arribar pensar que els blogesferistes (es diu així?), triarien aquest "El Sot" com el millor en el apartat esport que el Diari Maresme habia posat a concurs.
I... es que ... tinc la sort d'envoltarme de companys extraordinaris que cada setmana fem servir aquella frase de "... recordes quan?" ... i un tot seguit de comentaris de temps pasats en el món del bàsquet. I ens nodrim d'aquells records. I recordem a gent que ja no i es. I revivim fets que ens han marcat.
Tots aquests comentaris son la meva excusa de deixar-los dins d'un bloc perque qui el visiti també trobi, en forma de misatge molt particularitzat, fets i esdeveniments d'aquelles decades pasades.
Gràcies a tots aquests "visitants" del meu bloc per donar-me soport amb la seva elecció.
I a Diari Maresme per considerar que te quelcom d'interessant el meu bloc "El Sot".
Felicito també a l'Anna Hernandez brillant guanyadora en l'apartat de cultura, amb el seu bloc "Magnòlia en mà"
Aixi mateix, també, dir que Malgrat de Mar ha estat molt present en aquests blocs finalistes, ja que "Malgrat confidencial" de l'Albert Serrano, "Des del castell", anónim, "+ Bàsquet" de l'equip infantl de la AECAM, també han format part d'aquest sel.leccionats per la gran final.
De nou .... gràcies!
NOTA: la fotografia es "agafada" de la edició de l'event de Diari Maresme

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Gràcies Joan i Moltes Felicitats!

una abraçada

Anónimo dijo...

Moltes felicitats, Joan!

T'ho mereixes!!!

R.Joan

Anónimo dijo...

Moltes felicitats!!
Gingol.........

Anónimo dijo...

Encara que han passat molts dies he llegit el teu bloc i et dono l'enhorabona.
Moltes felicitats
Ana Davila