domingo, 20 de enero de 2008

Jugador de fútbol amb el C.D. Malgrat


Encara que sembli una mica extrany ... també vaig jugar a futbol. Si, si... de porter (s'hem donava forsa be per el que deien, es més, un directiu del F.C. Barcelona que estiuajava a Malgrat, m'oferir la possibilitat de anar als entrenaments del F.C. Barcelona per fer-me una prova. No vaig acceptar, era massa fora de les fronteres en un jove de 18 anys aquella proposta)
....i més increible us sonarà si os dic que .... pel matí dels diumenges anaba a jugar a Bàsquet amb la S.P.R. Malgrat i per la tarda ... hem calçaba les botes de jugar a futbol i... apa!!, correns al Camp de la Proquima (l'heu de situar al final del carrer Industria actual, tocant a la via del ferrocarril, allà teniem un flamant camp de futbol, amb una riereta que anava per tot un lateral del camp i que sempre estava plena de canyes, li donava un sentit de llissa. També i havia una pista de bàsquet al darrera de una de les porteries, tot just quant entraves al dit camp de futbol. Aquella pista va esser emprada durant una temporada com camp oficial" del F.J Malgrat, encara no estaba constituida la S.P.R)
Recordo que, si veniem de jugar a bàsquet a fora de la nostra pista, tot just arribar a la plaça de La Barretina (així l'anomenàvem), ja estaba esperant-me l'amic Jorquera (el "Rubio"), amb la seva flamant moto Vespa i tot era baixar de l'autocar, pujar a la moto i traslladar-nos al camp de futbol, vestir-me i disputar el partit de futbol corresponent.
Com podeu comprendre això era del tot impossible sostenir.
La decisiò la vaig prendre un diumenge en que l'equip contrari va fer una centrada de la pilota desde mig camp.... i jo, porter, amb un crit de "mevaaaaaaa...." vaig saltar (be això és el que volia fer).... i la pilota hem va passar per damunt dels braços i .... marcaren un gol d'aquells de pissarí. Era impossible "mentalment" jugar en dos espais totalment diferents de superficie, i no assimilaba del tot les distàncies.
La decisiò meva va esser automàtica .... dos esports al mateix dia era impossible. Corria l'any ..... 1961-62, més o menys.
En la fotografia podem veure jugadors del C.D. Malgrat com Jorquera, J.Vázquez, Mateu,"el Moro" (a.c.s)

No hay comentarios: