jueves, 10 de abril de 2008

Temporada 1966-67 - TANCO EL MEU PERIPLE EN LA S.P.R. MALGRAT


Aquesta seria la meva darrera temporada com a jugador de la Societat Poliesportiva Recreativa Malgrat (S.P.R. Malgrat).
Problemes ja tenim per començar la lliga. Sembla que un equip de les rodalies s'interessa per un component del nostre equip (un dels millors). Amb una reuniò amb els membres de la Junta directiva d'aquell temps, arribo a un acord altruistic en "traspassar" el "benefici" meu, a la proposta feta d'un club per un company, per tal de que sigui més interessant la de la S.P.R., i ell es quedi. Així succeieix y de nou som els mateixos en formar l'equip ... els de sempre.
En tancar la lliga i amb motiu d'unes celebracions organitzades per la Sección de Danzas de la F.E.T. i J.O.N.S, s'entra en una polémica en respecta a l'ús de la pista del nostre Pavellò, entre aquella "Sección" i el nostre Club. Finalment guanya l'organisme de l'estat, tinguen que claudicar la gent del bàsquet. Degut a aquest "affaire", sonan "tambors de guerra" i en aquell estiu (1967)la junta del bàsquet, dimiteix, deixant el club en mans de no se sap qui.
En aquest impàs és quant rebo la visita, a casa meva, allà al c/ Carme, darrera l'esglèsia, de uns quants membres de la directiva de la U.D.R. Pineda, amb l'intenciò de fitxar-me per el seu equip.
Amb els dubtes de que succeiria a la S.P.R. Malgrat la temporada que encara estaba per començar, donc la meva signatura a la fitxa del nostre club "enemic", fins llevors, en temes de competiciò. Ha estat una de les decisions més encertades (si no la millor), en la meva época esportiva en el mòn del bàsquet.
La fotografia no correspon a aquella temporada (1966-67), és un encontre contra el C.B. Prat. La curiositat la trobarem en el "marcador manual" del tanteig. Darrera i una mica alçat, fet de fusta amb els nºs. pintats en un cercle que s'anava girant fins trobar el guarisme adequat dins d'una finestreta en el rectagle del marcador.
Jo palmejant la pilota i en Josep Pera devant meu observant la jugada, en Francesc Mora (a.c.s) dorsal 9 intervenint per un probable rebot.

No hay comentarios: