martes, 1 de enero de 2008

Pavellò "el sot" - El nostre excel.lent public

Ja os deia en un'altre comentari d'aquell extraordinàri grup d'afeccionats que teniem. Mireu aquesta fotografia, tot-hom ben "quillat", com era de normal en aquell temps en que el diumenge es convertía en un dia molt assenyalat i festiu.
No recordo contra qui jugàvem. Però es una fotografia per el record, i si no ... intenteu trobar a gent coneguda, os sorprendreu. El pavellò Municipal, com sempre ... ple de gom a gom.

Apart de la casualitat de que en la linea del meu cap, una mica en diagonal a l'esquerra es veu al meu pare (la boina i les ulleres fosques el delaten), flanquejat per el Srs. Robert, Sr. Viusà i Sr. Margall (pare de la saga Margall), tots cuatre traspasats, doncs seguint en la linea inclinada ascendent fins arribar a la darrera fila de públic es veu un matrimoni (ell cabell blanc), els meus futurs sogres i al seu costat, la que sería la meva esposa anys més tard i a l'altre banda la meva cunyada amb trenes i ulleres!!!.

I si podeu ampliar la fotografia (cliqueu damunt d'ella), en primera linea per la dreta i sentats, gent important en el mòn de l'esport, mireu ... amb boina Sr. Hernandez (en "torero"), Sr. Mompiò, Sr. Matamala, Sr. Turrò, darrera d'ells Srs. Garcia, Mateu, Itchart, Juli, Piferrer.... i unes senyoretes sentades (sota la xarxa) ... Victoria Homar, Anna Garriga ...... probeu, probeu..... trobareu moltes cares conegudes, que prefereixo os animeu a descubrir.

No hay comentarios: