martes, 25 de diciembre de 2007

S.P.R. Malgrat & U.D.R. Pineda (1962)

Un clàssic d'aquells temps, Malgrat - Pineda .... intentarè "animarla", veureu, la fletxa de color blanc assenyala a un matrimoni omnipresents cada diumenge a gaudir del partit del mig dia de diumenge. Eren els Srs. Ragull (l'abi) i la Sra. Candelària. Ell amb barret, ella asseguda.
El nº 5 ès l'arbitre de l'encontre, el Sr. Puigcerver, anys mès tard, crec, va fer publicitat en TV; recordeu aquell anunci d'una crema per sabates que acababa sortint un cap de bou i la veu deia .... "es búuuufalooooo", doncs crec era ell l'actor de l'esquetx.
Nº 1, en Josep Maset. Un gran base i encertat llençador a mitja distància. Un bon amic.
Nº 2, en Josep Fustè. D'ell dirè sempre que ha estat el millor (o pitjor segons com es miri), jugador que m'ha "marcat" mai. I acabarè dient d'ell que, en la meva etapa en la U.D.R. Pineda (que en properes pàgines os comentarè), el jugador que sempre l'he tingut considerat com un excel.lent company i amic, tant dins de la pista com a fora. En la fotografìa podeu comprovar que ès el meu "marcador" (6).
Nº 3, en Joan Velasco. Un d'aquella saga pinedenca dels germans Velasco en el mòn del bàsquet.
Nº 4, en Joan Vila defensant a pletòric Enric Margall (8), que per cert, l'instantànea recull un dels seus llençaments de "ganxo".
Nº 7, en Francesc Mora (acs) basculant la jugada.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Y el pobre que tenía la desgracia de caerse al suelo, se deshollaba vivo porque el piso era de hormigón, con una especie de listones de madera que separaban placas de unos 2x2 mts.. Si que tenían amor por el baloncesto y valor de jugar en las pistas que había en aquella época.Y a la izquierda de los sres. Ragull; y en el marcador, estaba yo siempre que podía y me dejaban. Menos mal que en aquella época no había zona de 6,25-6,75, los jugadores y las jugadas no eran tan supersónicas como hoy en día sino no nos habria dado tiempo a poner las tablillas de madera en su lugar. Ah!, y efectivamente una de las rivalidades mas grandes (depportivamente hablando) era entre los equipos de los dos pueblos vecinos.